22 april 2011

Water and a flame

Photobucket

Het is de afgelopen week zo warm geweest en vandaag was het een ultieme zomerdag: bijna 30 graden. Heerlijk, maar ook wel weer te warm. Zoals jullie misschien zien heb ik al(weer) mijn posts verwijderd. De reden is dat ik steeds gebrabbel praatte en daarvan dus onzin posts plaatste. Ik wilde (weer) iets nieuws. Ik houd trouwens van dit plaatje hierboven, dit doet me zo denken aan mijn opa (hij hield van boten en had er zelf één, als ik zulk soort plaatjes zie dan herinner ik me aan hem). Ik weet dat sommige mensen het vervelend vinden dat ik iedere keer mijn posts verwijder, maar ook bij deze keer voelde ik me er niet lekker bij. Ik weet niet precies waarom... de laatste tijd heb ik hier heel erg veel last van. Ik ga jullie niet vragen wat ik moet veranderen aan mijn blog, want dit bepaal ik toch merendeels een beetje zelf, hihi. Dus bij deze: ik begin een schone lei met nieuwe en leukere posts. En er komen ook weer shoplogs aan en outfit foto's en natuurlijk lekkere recepten uit het My life is sweet kookboek.

Morgen ga ik naar vriendlief toe tot zondag. Zondagmiddag gaan we weer terug naar mijn huis en blijft hij hier slapen en gaat hij maandagavond weer zelf naar huis. Ik kijk zo uit naar dit weekend en naar mijn week naar België met mijn lover (en mijn ouders natuurlijk). Heerlijk een weekje weg en even met zijn tweeën zijn. Fijne paasdagen!

7 opmerkingen: