25 april 2011

Happy easter

Fijne Pasen iedereen! Mijn vriendje is nu hier en blijft vanavond nog eten en dan gaat hij rond 8 uur weer naar huis, helaas. Het is zo fijn om bij hem te zijn. Ik heb een hele gezellige Pasen gehad. Zaterdag ging ik al naar mijn vriendje toe. Het was zo warm dat we lekker hebben gezwommen in zijn zwembad in de achtertuin. 's Avonds hebben we ook nog even gezwommen. Zondag heb ik heerlijk uitgeslapen tot 11 uur omdat mijn vriendje en zijn ouders en schoonzusje naar de kerk gingen, ik ging namelijk niet mee omdat ik niet Protestants ben opgevoed (ik ben Katholieks opgevoegd). 's Middags hadden we een Paasbrunch met zijn familie bij mijn vriendje thuis en gingen we later in de middag lekker in de lounge zitten achterin de tuin. We zijn uiteraard ook nog even gaan zwemmen. Ik baal dat ik me camera niet mee had genomen, anders hadden we nog wat foto's gemaakt. Zometeen gaan we heerlijk eten en ga ik nog eventjes lekker van mijn vriendjes bijzijn genieten. Hebben jullie een leuke Pasen gehad?

Photobucket
Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Oeh, een zwembad in de achtertuin? Jaloers! Klinkt verder als een heel leuk pasen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne pasen,
    leuke blog!
    xo

    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay meis! Bedank voor je reactie op mijn blog! Lekker lang en informatief hihi! Sorry dat ik nu pas reageer, was niet zo veel op de pc geweest. Maar bedankt voor de tips en leuke filmpjes zijn het! Handig, hoef je inderdaad niet (altijd) naar de sportschool (ik doe aan hardlopen). Dat wat jij beschrijft heb ik ook zo; eten bij stress! Echt verschrikkelijk. En in plaats van om een appel te eten neem je dan altijd weer chocola enzo. Die paaseitjes ook, grr.

    Wat een vet schattige foto van jullie 2! En die eerste is ook heel mooi en zomers :) En mooi dat je weekend leuk was hihi. Lekker zwemmen! Oja, ik heb nu de andere header die je gemaakt had als afwisseling! Die vind ik ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen